Poszukując szerszego kontekstu dla prowadzonych badań, analizujemy różnorodne obszary zachowań konsumenckich oraz wybrane grupy społeczne, których zrozumienie jest szczególnie istotne z punktu widzenia wyzwań dla badań i marketingu. Efektem tych analiz są raporty, zawierające wszechstronne informacje z danego obszaru, przedstawiające aktualną sytuację, trendy i opisujące specyficzne grupy konsumenckie. Są one użytecznym źródłem wiedzy i stanowią podstawę do planowania praktycznych działań marketingowych. Jeśli są Państwo zainteresowani naszymi raportami i chcieliby dowiedzieć się o nich więcej, zapraszamy do kontaktu: biuro@maison.pl
Badanie realizowane cyklicznie od 2009 roku. Ostatnia fala badania realizowana w styczniu 2014 roku. Projekt dotyczy postaw Polaków wobec pieniędzy i instytucji finansowych. Badanie pozwala na zrozumienie pozaekonomicznego podłoża zachowań finansowych Polaków. Segmenty zostały opisane ze względu na cechy demograficzne, psychologiczne (wartości), styl życia oraz postawy i zachowania ekonomiczne.
Badanie obejmuje następujące obszary:
Badanie prezentuje wielopłaszczyznowy obraz matek dzieci w wieku 0-12 lat. Analizy dostarczają wiedzy na temat tej grupy społecznej w obszarach:
Nasze dotychczasowe analizy pokazały, że kluczowymi wymiarami, które determinują określone zachowania konsumenckie są, wbrew powszechnym przekonaniom – nie cechy demograficzne, ale o wiele częściej wymiary wewnętrzne, o charakterze psychologicznym.
Z naszego doświadczenia wynika, że poszczególne segmenty w całkowicie inny sposób odbierają kierowaną do nich komunikację. Dlatego tak istotne jest dokładne zrozumienie charakterystyki i potrzeb tych grup spośród osób 55+, do których szczególnie chcemy dotrzeć.
Jeśli chcesz dowiedzieć się...
... a także dokładnie poznać swoją grupę docelową i wiedzieć, jak komunikować swoją markę do grupy targetowej 55+
W ostatnim czasie firmy bardzo mocno angażują się w działania, które ogólnie nazywane są „biznesem odpowiedzialnym". Działania firm w tym obszarze mają różny charakter. Firmy komunikują zaangażowanie w ekologię czy w działania mające na celu poprawę warunków pracy. Dodatkowo firmy czynnie zaczynają wspierać działalność organizacji charytatywnych.
Badanie zrealizowane wspólnie z fimrą CSR Consulting dotyczy postaw Polaków wobec różnego rodzaju działań CSR. W raporcie zaprezentowane są grupy Polaków o odmiennym podejsciu do działań CSR i innych reakcjach na te działania (segmentacja). Wiedza ta pozwala na wybór grup docelowych działań CSR-owych i budowanie skutecznych kampanii. Badanie obejmuje następujące obszary: