
W swojej pracy nastawiamy się przede wszystkim na pomoc Klientom w podejmowaniu trudnych decyzji. Jesteśmy butikiem badawczym założonym przez autorytet w dziedzinie badań konsumenta, Dominikę Maison, która nie tylko jest cenionym praktykiem, związanym z badaniami marketingowymi od ponad 20 lat, ale również autorem podręczników akademickich, książek popularno-naukowych i artykułów na ten temat. W naszym repertuarze znajdują się zarówno najnowsze, jak i powszechnie znane narzędzia. Wykorzystujemy zaawansowane i niestandardowe metody jakościowe oraz najnowocześniejsze pomiary oparte o wskaźniki fizjologiczne (eye-tracking, facetracking, EEG, czasy reakcji). Nasze rekomendacje są dopasowane do realiów rynkowych. Szukamy między słowami - wniosków nie opieramy na deklaracjach respondentów. Realizujemy projekty off-line i on-line, mając na uwadze jakość, a nie ilość. Tak dobieramy metodologię, żeby mieć pewność, że zgromadzony podczas projektu materiał da jasne i spójne odpowiedzi naszym Klientom. Nasze rozwiązania dopasujemy do Twoich potrzeb. Dzięki nam osiągniesz sukces, bez ponoszenia ryzyka.

Ilościowe badanie segmentacyjne
Warsztaty konfrontacyjne
Bulletin Boardy
Ilościowe badania barier i driverów kategorii
Etnografia
Warsztaty generowania pomysłów (cocreation)
Warsztat pozycjonowania marek i pisania konceptów
Concept Lab
Concept Tester
Warsztaty tworzenia Big Ideas (platform komunikacyjnych)
Ad Mechanic
RAM (Relevant Awereness Measurement)
Customer Satisfaction Tracking (CST)